Angyalok

Egyszeresen voltam bolond, mikor azt állítottam, hogy az angyalok nem mások, mint szellemi hallucinációk.

Duplán bolond voltam, amikor azt gondoltam, hogy az angyalok semmit sem tehetnek a föld jobbátételéért.

Háromszoros bolond voltam, amikor azt mondtam, hogy világunk könnyen meglehet az angyalok ösztönzése és védelme nélkül.

 

I was a fool once when I said that, angels are nothing short of our mental hallucination.

I was fool twice when I thought that angels can do nothing for the betterment of the world.

I was a fool thrice when I said that this world of ours can easily live without the inspiration and protection of the angels.

 

(Ha nem indulna a lejátszó, kérlek kattints ide.)

bird-sky-sri-chinmoy

Sri Chinmoy rajza

 


Sri Chinmoy: Angyalok (96-97), Sri Chinmoy saját szerzeményét játsza Aucklandban 1987 november 27-én

Reklámok

Érdekel a véleményed!

