Az egész emberiség egyetlen család

…Úgy érzem, hogy az egész emberiség egyetlen családhoz tartozik. A világ minden kiválósága a testvérem, én így veszem. Valami nagyszerű, jó dolgot tesznek az emberiség jobbításáért. És én is ugyanezt próbálom tenni. Carl Lewis rendkívüli sportoló volt. Kilenc aranyérmet nyert. Nagy-nagyon közeli barátom. … Csupa szeretet, gyengédség és csodálat vagyok iránta. És Gorbacsov elnökkel nagyon-nagyon sokszor találkoztam, Nelson Mandela elnökkel is sokszor. Teréz Anyával öt-hat alkalommal, II. János Pál pápával öt-hat alkalommal. és másokkal is.Elmegyek hozzájuk vagy néha ők jönnek el hozzám.

… Az én esetemben egy szándékom van, hogy elnyerjem szeretetüket, áldásukat és törődésüket.  Mi célból? Hogy Isten jobb eszköze legyek. Az életem: szeretni Istent, a Teremtőt, és szolgálni Istent a teremtést. Tehát számomra Isten a Teremtő és Isten a teremtés összetartozik. Tehát ezekkel a kiválóságokkal egyetlen szándékból találkoztam, hogy együtt dolgozzunk. Két mód van: az egyik a külső tevékenységen keresztüli, és van egy másik út is, az imán, a belső imán és meditáción keresztüli, és úgy érzem, az én utam az, hogy egyesítsek minden emberi lényt imáim és meditációim segítségével. Ez az én megoldásom a világ egyesítésére.

… Isten szemében és Isten szívében mindenki egyedi. Tehát ezeket az egyedi tulajdonságokat hordozó embereket megpróbálom összegyűjteni. Együtt megpróbálunk az emberiség szolgálatára lenni. Az emberiségnek fel emelnie a tudatát, csak akkor tudjuk létrehozni a testvériséget és egységbe forrt életet. Az ima és meditáció alapvető fontosságú ahhoz, hogy eljöhessen a világbéke, a világharmónia, a világbeteljesedés Isten saját módján.

(Ha nem indulna a lejátszás, kérlek kattints ide.)

ckg_gorbachev-1

Gorbacsov elnök, Raisza Gorbacsova és Sri Chinmoy


Sri Chinmoy: Föld Sírása összetalálkozik a Menny Mosolyával (59), a Vedic Fire együttes énekeli Sri Chinmoy dalait 2013. október 13-i felvételen.

Érdekel a véleményed!

